044-33-77-224, 096-463-01-33 tourbaza.com.ua@gmail.com

З нами Вам буде зручно)

Правила бронювання

4 простих кроки

Бронювання

Забронюйте тур

на сайті / чат / телефоном / Viber
Оплата

Отримайте підтвердження замовлення та оплатіть тур

готівкою або за реквізитами у підтвердженні
Страхування

Надайте дані для медичного страхування

деталі у підтвердженні
Інфолист

Отримайте Інформаційний лист

за 1 - 2 дні до туру

Якщо Вам потрібна консультація — ми завжди готові відповісти на Ваші запитання!

Телефон, Контакти Турбаза

Зателефонуйте

Пошта

Напишіть нам

Вайбер, Контакти Турбаза

Ми на зв'язку у Viber

Чат, Контакти Турбаза

Спілкуйтесь з нами у чаті

Часті запитання туристів

Ми цінуємо довіру наших клієнтів

Довіра

Ми прагнемо, щоб Вам з нами завжди було просто, швидко та зручно.
Якість обслуговування, сервіс та безпечність Ваших подорожей для нас головне! 

Ми завжди докладаємо зусиль для того, щоб Ви знали на яких умовах ми працюємо та завжди могли все контролювати.

Дякуємо за довіру і що продовжуєте користуватися нашими послугами.
Якщо Ви вперше з нами — ми надіємось, що Вам наш сервіс сподобається.

Усі Сервіси

Політика конфіденційності

.

Умови надання послуг

та правова інформація

Як оплатити тур?

Бронювання вважається попереднім і тримається без оплати за Вами 3 банківські дні при наявності вільних місць в автобусі/готелі (котеджах).
За необхідності Ви можете продовжити бронювання без оплати повідомивши Вашому менеджеру.

Ви можете сплатити 50% авансу від загальної вартості замовлення. Повна оплата туру має бути здійснена не пізніше, ніж за тиждень до початку туру.

Документ, який підтверджує оплату потрібно зберігати до завершення туру.

Які потрібні дані?

для медичного страхування під час туру

Дорослі:
Для українців (українською мовою):
1) Прізвище, ім’я по батькові (повне);
2) Число, місяць та рік народження;
3) Серія та номер паспорта (туристи, які мають ID-картку, номер паспорту);
Іноземні громадяни: паспортні дані.

Для дітей до 16 років (українською мовою):
1) Прізвище, ім’я по батькові (повне);
2) Число, місяць та рік народження;
3) Серія та номер свідоцтва про народження.
* діти, які вже отримали паспорт надають дані паспорту.

* Дані Ви можете надати під час бронювання на сайті (в полі «Додатково») або зручним для Вас способом (в офісі, електронним листом, вайбер, чат).

* Медичне страхування та страхування від нещасного випадку на період туру є добровільним (за бажанням Туристів). Страхування може входить або не входить до вартості туру (зазначається в кожному турі).

 

Про дані, які Ви нам надаєте (див. «Правова інформація«).
Туристи можуть відмовитись від медичного страхування (див. Умови надання послуг).

Інформаційний лист

За 1-2 дні Вам буде надіслано (на електронну адресу та/або Viber та/або в роздрукованому вигляді в офісі) Інформаційний лист з детальною інформацією організаційного характеру, щодо виїзду в тур (контакти відповідальної особи, номер та марка автобуса, точне місце, час збору групи та виїзду та ін.).

Просимо ознайомитися зі змістом Інфолиста та мати його з собою під час туру в паперовому або електронному вигляді.

Для здійснення посадки в автобус потрібно мати паспорт (Свідоцтво про народження для дітей) або його копію.

Бонуси

Отримайте бонуси після туру

і розрахуйтесь ними за наступну подорож

Система лояльності для наших клієнтів

Ми цінуємо Вас за те що Ви з нами!

Ми прагнемо, завдяки якісному сервісу, щоб Ви повертались  до нас знову і знову…

У яких випадках тур скасовується і що робити?

Коли стає відомо?

У випадку скасування проведення туру туристи та турагенти повідомляються про це електронною поштою та/або по телефону не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.

Альтернативні тури

Ми цінуємо наших клієнтів і нам дуже шкода, що так трапляється, але не завжди все залежить від нас. Туристам та Турагентам буде запропоновано альтернативні (схожі програми) тури на ці ж дати або туристи можуть обрати будь-який інший тур. В такому випадку кошти оплачені за скасований тур будуть зараховані на іншу подорож.

Кошти оплачені за скасований тур повертаються у повному обсязі (див. «Політика повернення коштів«).

Анулювання замовлення або заміна туристів чи їх кількості

Перенесення замовлення

Замовлення можна перенести на іншу дату. Можливість узгоджується з Вашим менеджером, враховуючи наявність місць/актуальність туру/можливі доплати у випадку, якщо тур коштує дорожче чи навпаки повернення різниці у вартості.

Заміна туристів

Турист(и) можуть бути замінені у замовленні у випадку, якщо до туру залишилось не менше, ніж 3 дні до початку туру;
Турист(и) можуть бути замінені менше, ніж 3 дні до туру за умови терміново наданих даних для страхування на туристів, які будуть замінювати.
Про такі зміни потрібно повідомити Вашого менеджера зручним для Вас способом або написати на нашу електронну адресу tourbaza.com.ua@gmail.com запит на заміну туриста(тів) та надати дані для медичного страхування.
Туристи без попереднього повідомлення про заміну туристів до автобусу на місці посадки не допускаються.

Заміна кількості туристів

Кількість Туристів у замовленні може змінюватись.
Про такі зміни потрібно повідомити Вашого менеджера зручним для Вас способом.
Зверніть увагу! Можливі штрафні санкції, в залежності від терміну за який Ви повідомили про такі зміни.

Анулювання замовлення

Анулювання замовлення відбувається на підставі письмового/електронного звернення Замовника.

Кошти оплачені за анульоване замовлення з будь-яких причин, в тому числі з причини хвороби, повертаються згідно штрафних санкцій (детальніше див. Публічний Договір-оферта). Компанія-оператор може переглянути розмір штрафних санкцій та/або їх скасування у випадку, якщо це можливо.

Розмір штрафних санкцій у випадку відмови від туру (Анулювання замовлення)

— При відмові Замовника в односторонньому порядку від даного Замовлення (див. Публічний Договір-Оферта) з будь-яких причин, останній зобов’язаний сплатити Постачальнику послуг неустойку в розмірі:
• 20 % (двадцять відсотків) від вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж 16 днів до початку туру;
• 50% (п’ятдесяти відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру від 10 до 7 днів до його початку;
• 80% (вісімдесят відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру від 7 до 5 днів до його початку;
• 100% (сто відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж 4 днів до його початку, або у разі відсутності Замовника та Туристів, які подорожують, у пункті відправлення та на маршруті;

— В окремі періоди початку туру, а саме з 25 грудня по 15 січня, з 25 квітня по 15 травня, з 20 липня по 25 серпня:
• 50% (п’ятдесяти відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж 28 днів до його початку;
• 80% (вісімдесят відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру від 28 до 14 днів до його початку;
• 100% (сто відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж за 14 днів до його початку, або у разі відсутності Замовника та Туристів, які подорожують, у пункті відправлення та на маршруті;

Особливі деталі

Реєстрація на місці збору/посадки

• Посадкою туристів в автобус займається Керівник групи, для реєстрації необхідно підійти до нього та назвати ПІБ, він вкаже Ваші місця в автобусі та відповість на всі Ваші запитання.
• На посадку в автобус слід прибути не пізніше, ніж за 15 хвилин до початку туру.
• Вирушаючи в тур переконайтесь, що взяли всі необхідні для подорожі документи.
• Туристи, які запізнились, можуть за власний кошт наздогнати автобус.

Туристичний автобус

Ми співпрацюємо з надійними перевізниками. Усі автобуси туристичного класу, комфортабельні (з аудіо, СD, DVD);
Марки автобусів: Mercedes-Benz, Vanhool, Setra, Neoplan, MAN. Від 18 до 69 місць.
• З усіх питань, пов’язаних з функціонуванням автобусу:
— температурний режим в салоні;
— функціонування сидінь;
— індивідуальних обдувів та освітлення;
потрібно звертатись до керівника групи та не відволікати ними водіїв.
Санітарні зупинки автобуса здійснюються у відповідності до програми туру у відведених для цього місцях (крім екстрених випадків), під час переїздів кожні 3-3,5 години. Про місце, час і тривалість санітарної зупинки попередньо повідомляє керівник групи.
В цілях особистої безпеки суворо забороняється пересуватись по салону під час руху автобуса, а також курити та вживати в салоні спиртні напої.
Гарячі напої (чай, кава) в автобусі готуватися НЕ будуть. Під час санітарних зупинок буде можливість придбати гарячі напої в кафе, заправках і т.д.
Про туалет в автобусі: у санітарних цілях і враховуючи екологічний комфорт всієї групи навіть при наявності в салоні автобуса туалету – він використовуватись НЕ буде (передбачені регулярні санітарні зупинки).
• Спинки сидінь в останньому ряді не опускаються.
• Туристи в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння до поїздки не допускатимуться.

Місця в автобусі

Розподіл місць в автобусі відбувається згідно дати оплати за тур!

Керівник групи

• Супроводжує групу по всьому маршруту туру;
• Інформує про час та місце збору та/або від’їзду групи;
• Організовує посадку в автобус та поселення в готелях відповідно до «Підтвердження замовлення» (Інформаційного листа);
• Керівнику групи категорично заборонено змінювати програму туру на вимогу чи прохання туристів, а також у зв’язку із втратою туристами документів.
• Керівник групи перебуває разом з групою в межах програми туру. За обставин, коли турист відстав від групи, пріоритетом в діях супроводжуючого є робота з групою і дотримання програми туру.

Проживання

• Туристи несуть повну матеріальну відповідальність за псування майна автобусу;
• Продукти на сніданку призначені для споживання в приміщенні ресторану/їдальні (в котеджах). За спробу винести продукти харчування з ресторану адміністрацією готелю/котеджу може бути накладено штраф або викликано поліцію;
• Рекомендуємо: Всі цінні речі, документи зберігати в сейфі готелю;
• Якщо в готелі є міні-бар. Продукція з міні-бару в готелі оплачується додатково;
• Холодильника, праски та фену в номері немає;
• Туристи несуть повну матеріальну відповідальність за псування майна готелю.

Діти та ліжка

• Дозволене проживання для дітей від 4-х років;
• Дітям до 6 років, які подорожують безкоштовно, не надається окреме ліжко;
• Уточнюйте у менеджера, щодо можливості можливості додати дитяче ліжечко;

• Туристи, які подорожуть у двох проживають у двохмісному номері; Якщо туристів подорожує троє по одному замовленні — номер трьохмісний.
• Туристи, що подорожують одні та не замовляють одномісний номер, можуть бути поселені у тримісний номер на додаткове ліжко;
• Якщо Ви подорожуєте не самі, будь ласка зазначте тип ліжка, під час бронювання туру у коментарях або повідомте про це пізніше.

Факультативні програми (екскурсії)

• Вартість факультативних екскурсій складається з вартості вхідних квитків та/або транспортного обслуговування та/або послуг гіді та/або резервації.
• Вартість оплачених послуг та не використаних послуг не повертається!
• У програмах туру вказано орієнтовний час.
• Точне місце і час виїзду з міста, початок екскурсій і додаткової програми оголошується керівником групи.
• Мінімальна кількість туристів для проведення екскурсії в кожному турі зазначається.

Домашні тварини

Подорож з домашніми тваринами заборонено.

Важливо

• Компанія-оператор не несе відповідальності за роботу консульських, митних, прикордонних, дорожніх служб, корки на дорогах, погодні умови та пов’язані з цим затримки в турі та можливі незручності.
• Компанія-оператор залишає за собою право вносити зміни в програму туру без зміни загальної кількості послуг.

Приєднуйтеся до Viber-спільнот на вибір, щоб дізнаватися про акції та новинки!

Підписатися на розсилку

Please install and activate the "Contact form 7" plugin to show the contact form.